Presidenten sin time.

Referat frå Rotarymøte 07.03.2018:

President Bastian ønska vel møtt til Presidenten sin time, og spesielt til kvelden sin gjest, Roald Mork.

Videre presenterte han litt av det som har skjedd denne datoen, 7. mars, opp i gjennom historia:

Arild og Are har navnedag.

1714: Den Spanske Arvefølgekrig blei avslutta med freden i Rastatt. Nederland blei sjølstendig frå Spania.

1904: I disse olympiske tider, kan også nevnes, at ein stor olympier og skøyteløper, Ivar Ballangrud blei født på denne datoen. 4 VM, 4 EM, 4 OL- gull og 5 NM var resultatet av skøytekarriera hans.

1906: I høve dagen før kvinnedagen: I Finland fikk kvinnene stemmerett. Dette var første land i verda. I Norge fekk kvinnene stemmerett i 1913.

1936: Tyskland marsjerte inn i Rhinland og braut dermed avtale frå tida etter første verdenskrig.

Trubadur Olav lengter etter våren, og i det høve hadde han funne fram ein riktig vårsang: «Å høyr no lerka». Tekst av presten Anders Hovden etter melodi av sjølvaste Mozart.

Sekretær Knut Henning forkynte at det er Jarle og Olav Utgård sin tur til BUAS- besøk.

Bursdager: Sindre, som referent trur er yngste medlem i SRK, fyller 41 år 9. mars,  og Knut Henning sjøl fyller 44 år samme datoen..

Oppmøtet sist var ikkje så ille , 25 frammøtte, som med permisjoner og fritak ga 69 % frammøte.

Knut Henning fortsatte med dagens 3 minutt som han meinte kom til å strekke seg til minst 5 minutt.

Han tok utgangspunkt i dei bygningene som er i ferd med å reise seg ved båthavna her i Sykkylven (Aureosen Brygge). Dette er to bygninger som inneheld leiligheter i andre og tredje etasje. Men det var ikkje dei han ville snakke om.Det var innhaldet i første etasje. I den eine bygninga er det i ferd med å bli ein restaurant. Denne vil få alle rettigheter, og ein vil kunne kjøpe seg ein bedre middag her.

Men det mest interessante er nok det som ligg i 1. etasje i den andre bygninga. Her er det planlagt leikeland med 4 meter høg buldrevegg. Under vil det ligge ein tjukkas, slik at ein ikkje slår seg om ein ramler ned. Videre er det planlagt ei Ninjaløype med forskjellig vanskegrad. Videre ei småbarnsavdeling og ein liten kafe der ein kan få noko å bite i.

Knut Henning presenterte oss for følgende problemstilling: Kva skal dette heite ? Er Randers eit godt forslag, eller er berre Ninjaparken godt nok? Så vidt referent var i stand til å lodde stemninga, synes dei fleste at Randers var ein god ide. Kristoffer Randers, som levde frå 1859 til 1917, var ein ivrig fjellmann, og han skreiv Reisehåndbok for Sunnmøre. Denne boka er kome i ikkje mindre enn, 4 opplag. I alle fall er Randers lett å sei, medan Ninjaparken kanskje er litt tyngre. Kan muligens også virke avgrensende til ei bestemt aldersgruppe. (7 – 14 år ?) Knut Henning ønsker derimot at ung og gammel skal delta i dei ulike aktivitetene. Uansett blir det spennende når parken åpner til hausten.

Etter Rotarykaffe og fenomenalt gode eplekaker, orienterte president Bastian frå Guvenørens månedsbrev for mars. Den noverende Guvenør, Wictor skriv korte brev så det er overkommelig å lese dette. Referent berre nevner at det blir kurs for kommende presidenter (PETS) om to helger. Vår visepresident Greta deltek sjølsagt.

Bastian nevnte også Styreseminar som blir arrangert 7 april i Ålesund.

Årsfesten blir kvelden før, 6. april, og til no er det lovende, 35 påmeldte.

Tilslutt fekk visepresident Greta ordet: Ho ville gjerne ha ein diskusjon og «input»  om innhaldet i det kommende Rotaryår.

Det var særlig 3 forhold ho ville ha synspunkt på:

1.       Årshjulet og møtefrekvens.

2.       Om vi skal delta i fleire samfunnsprosjekt og engasjere oss meir i samfunnet.

3.       Innholdet i møta.

Etter innleinga til Greta, fekk kvart bord utdelt papir og penn og så diskutere seg så fram til synspunkt på dei tre problemstillingene. Det bordet, som referent satt ved, hadde i alle fall mange synspunkt. Olav førte desse i pennen. Eg trur Greta vil få mange nyttige innspel for det komande Rotaryår.

Til slutt takka president Bastian for eit godt frammøte, minte om neste møte med RYLA- deltakere og ønska vel heim.