Ingrid van der Velde:

Les referat frå Ingrid sitt flotte foredrag: "Frå Norge til Nederland: Sykkylven på godt og vondt".

Referat frå Rotarymøte 06.09.17:

På grunn av avgang frå både President og Past og Past-Past, var 4. i «arverekka», Hallstein som var kveldens programleier.

Han starta med å ønske kveldens gjest, Ingrid van der Velde velkommen. I tillegg også ein annen gjest som det ikkje blei oppgitt namn på.

Hallstein tok for seg nokre hendinger denne datoen:

Sirill og Siv har namnedag.

1879: Seinere statsminister Johan Nyaardsvold blei født denne dato.

1915: Tysk politiker og føderal kansler, Franz Josef Strauss født.

1991: Baltikumstatene blei sjølstendige.

I takt med årstida, hadde trubadur Olav funne ein song som passa: «Ein sommer er over». Ved hjelp av ein elektronisk «duppeditt», blei vi ledsaga i sangen av sjølveste Kirsti Sparboe.

Sekretær Knut Henning kunne meddele at det er Bastian og Knut Vollstad som står for tur til BUAS- besøk. Ingen bursdager. Forrige møte var det 24 oppmøtte. Medrekna permisjoner og fritak, gav dette ein frammøteprosent på 62.

3 minutt var denne gang ved Kjell Heggdal: Han fortalte at han no begynner å få røynsle i det å vere pensjonist, nemlig 13 år. Han føler at han har greid seg rimelig bra, hode er fortsatt på rett plass. For Kjell er det viktig å halde seg aktiv både sosialt og fysisk. Aktivitetene gjennom året deler han i to: Snekring i vinterhalvåret og hagebruk i sommerhalvåret. Snekringa foregår hos Kjellbjørn Tusvik ved Cylindra. Hos han har dei det sosialt og kjekt. Av og til kan dei hisse seg litt opp og bli irriterte, men slutter før det går på helsa laust. I vinter, fortalte han at han har snekra eit skap. Elles forskjellige andre ting som ikkje minst svigerdøtrene setter pris på.

Når det gjeld hagebruk dyrker han mange grønsaker. Fortel at han hadde store ambisjoner når det gjaldt knutekål, men dette slo ikkje heilt til. Han konfererte med ekspert Bastian, og blei anbefalt å tilføre jorda bor. Men bortsett frå nevnte grønsak, synes Kjell at han har fått til hagebruket ganske bra. Tilslutt understreka han kor viktig det er å kompostere avfall slik at ein slepp å kjøpe torvjord. Eit koselig og humoristisk 3 minutt av Kjell.

Vi har fått ny serveringshjelp, og debuten er lovende: Kjempegode kaker.

Etter ønske frå Ingrid van der Velde er henner foredrag sletta.

Ein halv time på overtid, takka Hallstein for frammøte, minte om Presidenten sin time neste onsdag og ønska alle vel heim.

Etter ønske frå Ingrid van der Velde er foredraget sletta.